ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ביי ביי פופ-עף? 
 
 תפוס אותו בילי   
 
מערכת חיים ברשת

מיקרוסופט הודיעה כי תסיר מאתרי MSN ברחבי העולם את הפרסומות הקופצות לאחר התגלית (המרעישה) כי הן לא ממש פופולריות אצל הגולשים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת מיקרוסופט הודיעה כי תוריד בהדרגה את הפרסומות הקופצות מרוב אתרי MSN עד לקיץ הקרוב, זאת אחרי שמחקרים שערכה החברה גילו שמשתמשים (שימו לב להפתעה) לא אוהבים את הפרסומות האלה. ההודעה באה בהמשך להצהרה של מיקרוסופט מלפני מספר חודשים, לפיה תצרף בעתיד קוטל פופ-עפים לדפדפן האקספלורר שלה (לאחר שמרבית הדפדפנים בשוק כבר מציעים את השירות).

הניסוי החל בסוף 2003 באתר MSN האמריקני והוא צפוי להתפשט לאתר הבריטי, לאתרים הנורדיים ולאתר הבלגי. אם הניסוי יצליח, הוא יורחב גם לאתרים שונים של החברה. דובר מיקרוסופט אמר כי הסניפים המקומיים של החברה יקבלו יד חופשית לגבי מועד סיום מכירת הפופ-עפים, זאת בהתאם לתנאי השוק ולהסכמים עם הלקוחות. עוד הוסיף הדובר ואמר כי הורדת הפרסומות הקופצות היא ניצחון "לצרכנים, מפרסמים ושותפיה של מיקרוסופט".
 
 
את ההכנסות האבודות מתכננת מיקרוספט להשלים בעזרת סוג חדש של פרסומות, שיהיו בנויות כמו פרסומות טלוויזיה ויופיעו באופן רנדומלי לפני כניסה לאתרים מסויימים.

השינוי בגישה של מיקרוסופט נובע, בין היתר, מהעובדה שיותר ויותר מוצרים שיוצאים לשוק מציעים חסימת פופ-עפים יעילה למדי. בין היתר אפשר למצוא סרגלי כלים, תוכנות וכאמור, אפילו דפדפנים שמטפלים במטרד המעצבן.

הביקורות ההולכות וגוברות על הפרסומות הקופצות טענו בעיקר שהן קולניות, מתנפלות ואינן מאפשרות סגירה מהירה. טענות נוספות הושמעו בנושא תוכן המודעות, שלעיתים נשא אופי פורנוגרפי וגרם לילדים קטנים להיחשף אליו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by