ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
מסתמן: גוגל תשדר פרסומות לג'ימייל במכשירים ניידים 
 
חדשות |
 

ניתוח קובץ אפליקציית הג'ימייל החדשה לאנדרואיד חושף, כי ייתכן שנתחיל לראות פרסומות בין הודעות המייל או לצידן בעתיד הלא רחוק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בשבוע שעבר עידכנה גוגל מספר אפליקציות על-גבי פלטפורמת האנדרואיד. העדכונים כללו את אפליקציית החיפוש, אפליקציית יוטיוב, אפליקציית המסרים המיידיים Hangouts ואת אפליקציית שירות האימייל של החברה ג'ימייל לגרסה 4.6.

 

לאחר העדכון, מגיע כעת ניתוח של קובץ אפליקציית הג'ימייל החדשה למכשירי אנדרואיד שחושף כי בעתיד הלא רחוק ייתכן ונתחיל לראות פרסומות בין הודעות המייל או לצידן באפליקציית הג'ימייל למכשירים הניידים.


בניתוח קובץ ההתקנה של אפליקציית גי'מייל לאנדרואיד בגרסה 4.6, נמצאו קטעי קוד המתייחסים לפרסום ורומזים כי זה עשוי להופיע בין הודעות המייל הרגילות בתיבת הג'ימייל שלנו ממש כפי שמופיעות הודעות ממומנות כיום ב-News Feed של משתמשי הרשת החברתית פייסבוק.

 

קטעי הקוד שנחשפו מציעים כי את הודעות הפרסומת ניתן יהיה לשמור לצפיה מאוחרת יותר או למחוק אותן, בעוד פונקציה אחרת שנמצאה תכוון את המשתמשים לתפריט הגדרות הפרסום בחשבונם האישי בגוגל.

 

פחות חודרני משחשבתם

בסוף חודש מאי שינתה גוגל את אפשרויות סינון ההודעות בשירות האימייל של החברה ג'ימייל על-גבי הדפדפן. עדכון זה הגיע מאוחר יותר גם לאפליקציות הג'ימייל באנדרואיד ו-iOS ומטרתו להפריד בין הודעות המייל החשובות לנו באמת לבין אלו המגיעות דרך קבע מאתרים אליהם נרשמנו לאורך הדרך ומציעים לנו מידי פעם לחזור ולבקר בהם על מנת לרכוש מוצרים שונים. הודעות הפרסום המגיעות מאותם אתרים תויגו מאותה עת תחת תיבת "קידום מכירות" (Promotions).

 

כחודשיים מאוחר יותר, בחודש יולי, הגיעו דיווחים שסיפרו כי גוגל תוסיף פרסומות ממומנות בין הודעות המייל השונות בתיבת "קידום המכירות" שנוספה לשירות ג'ימייל טרם לכן. בניגוד למתרחש בפייסבוק, אשר מציגה מודעות פרסום כחלק מהחוויה הכוללת בעת השימוש ברשת החברתית, בגוגל בחרו להסיט את הפרסומות הממומנות הצידה ולמקמן במקום אליו משתמשיה ייכנסו בלאו הכי כדי לצפות בפרסומות.

 

עדיין לא ידוע אם או מתי תחליט גוגל להציג פרסומות במכשירנו הניידים, אולם אם יאומתו הדיווחים הקודמים על דרכה של גוגל בפרסום דרך תיבת הג'ימייל, הרי שגם אם יוצגו בפנינו פרסומות בעתיד אלו צפויות להתמקם כחלק מתיבת "קידום המכירות" ולא כגורם מפריע בתיבת המייל הראשית בג'ימייל. נכון לזמן זה, עדיין לא מצאנו ולו פרסומת אחת בתיבת "קידום המכירות" באתר ג'ימייל, כך שיכול וייקח זמן עד שהדבר יקרה, אם בכלל, גם במכשירי הסמארטפון שלנו. (מקור - Android Police)

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by