ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
בלוקבסטר נכנסת בקאזאה 
 
 שודדי הבלוקבסטר   
 
מערכת חיים ברשת

מנכ"ל החברה: כדי להתמודד עם ההורדות הפיראטיות כנראה נשיק שירות דומה לקאזאה; רשת חנויות הווידאו מעוניינת להיכנס גם לשוק הכבלים והלוויין

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מצב חנויות הווידאו בעולם יידרדר למצבה של תעשיית המוזיקה, וכדי לשרוד לטווח ארוך עליהן להיכנס לשוק ההורדות בתשלום. את הדברים אמר מנכ"ל רשת בלוקבסטר, עופר לוי, בראיון ל"הארץ".

לוי מעריך כי כיום חנויות הווידאו מפסידות רק כ-2% בלבד מהכנסותיהן בגלל הורדת סרטים לא חוקיות, אבל ככל שחולף הזמן ליותר אנשים יש אינטרנט מהיר ופס רחב יותר, ולכן נפח ההורדות עולה.
"אף אחד לא רוצה שיקרה לבלוקבסטר מה שקרה לתעשיית המוזיקה, ולכן חייבים להיערך", אומר לוי, "התגובה תהיה, כנראה, שירות אלטרנטיבי, דומה לקאזאה, אך באיכות טובה יותר ובתשלום כמובן".
 
 
איום נוסף שהתפתחות הטכנולוגיה צופנת לחנויות הווידאו הוא ה-VOD. טכנולוגיית וידאו לפי דרישה (VOD ,Video On Demand) שמפעילים שירותי כבלים בחו"ל, תגיע בקרוב לארץ. שירות זה מאפשר למנויי הכבלים לבחור סרט כלשהו ולצפות בו מתי שירצו.

בלוקבסטר לא תוכל להביס את ה-VOD, ולכן אם היא רוצה לשרוד, היא צריכה להצטרף למהפכה. הרשת תנסה להיכנס לשוק הטלוויזיה כספקית סרטים, והיא נמצאת כעת בדיונים על חבות הכבלים והלוויין על אספקת ערוצי VOD. לדברי לוי, החברה תוכל להפוך "מקמעונית צנועה" לחברת מדיה גדולה "אם תשכיל להשתלב במהפכה הטכנולוגית ותהיה הגוף שיספק את השירות בכל הפלטפורמות", אחרת, "תהיה בלוקבסטר גוף מצומק שפועל בנישה צרה".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by